ساخت رژ لب در خانه با دستگاه شرکت “ایو سن لورن”

img ]

هنگامی که شرکت اورئال(L’Oreal) گجت مراقبت از پوست Perso Smart را در مراسم CES سال گذشته به نمایش گذاشت این دستگاه تنها یک نمونه اولیه بود اما با این حال به نظر جذاب می‌رسید. دستگاهی دستی که با هر بار فشار دادن دکمه آن فرمولی مناسب و متفاوت برای مراقبت از پوست ارائه می‌داد. امروز این شرکت اعلام کرد که دستگاه Perso Smart بالاخره تحت برند ایو سن لورن(Yves Saint Laurent) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت اما به جای تولید فرمول‌های مختلف مراقب پوستی رنگ‌های مختلفی از رژ لب تولید خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، این دستگاه ۲۹۹ دلاری از کارتریج‌های مختلف دارای جوهر رژ لب‌های برند YSL استفاده می‌کند و شامل رنگ‌هایی مثل قرمز، کرم، نارنجی و صورتی است و با کمک هوش مصنوعی دستگاه می‌توانید هزاران رنگ رژ لب بسازید. با استفاده از اپلیکیشن دستگاه می‌توانید رنگی بر اساس لباستان و یا رنگ رژ لب فردی دیگر را بسازید. این دستگاه همچنین می‌تواند از میان رنگ‌های مورد علاقه شما رنگی به عنوان رندوم انتخاب کند. همچنین این دستگاه با توجه به رنگ لباس شما، سه رنگ پیشنهادی ارائه می‌دهد. هنگامی که انتخاب کردید کافیست دکمه ساخت را فشار دهید تا رنگ مورد نظر ایجاد شود. دستگاه میزانی از رژ برای یک بار مصرف در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید آن را با یک برس استفاده کنید. این دستگاه شامل بخشی جدا شونده است تا بتوان از آن در بیرون خانه نیز استفاده کرد.

اگرچه استفاده از رژ لب هنگامی که ماسک می‌زنید کمی بی‌فایده به نظر می‌رسد اما داشتن چنین دستگاهی برای استفاده در جلسات کاری آنلاین و در آینده که زدن ماسک کاهش می‌یابد خوب است. در حالی که قیمت ۲۹۹ دلاری زیاد به نظر می‌رسد اما برای محصولات لوکس برند YSL رقمی منطقی است. برای افرادی که نمی‌توانند یک رنگ خاص مورد علاقه انتخاب کنند و تعداد زیادی رژ لب در خانه دارند این دستگاه راه حلی جذاب است.

در حال حاضر برای پیش خرید این دستگاه می‌توان در سایت برند YSL ثبت نام کرد. این دستگاه بهار امسال وارد بازار شود. شرکت L’Oreal همچنین اعلام کرد که انواع دیگری از این دستگاه که محصولات مراقبت پوستی و کرم پودر تولید می‌کنند در اواخر این سال رونمایی می‌شوند. به نظر می‌رسد در سال ۲۰۲۱ فناوری‌های جذاب بیشتری در انتظار طرفداران لوازم آرایشی و زیبایی باشد.

این شرکت همچنین اخبار جالب دیگری را در CES به اشتراک گذاشت و محصولی به نام صرفه جویی در مصرف آب(Water Saver) را معرفی کرد که آن را به عنوان “فناوری پایدار مراقبت از مو " توصیف می‌کند که با همکاری شرکت نوآوری محیطی Gjosa تولید شده است. این سیستم با استفاده از فرآیند شکنش که در موتور موشک‌ها استفاده می‌شود برای جریان آب استفاده می‌کند. این دستگاه با کاهش اندازه‌ و سرعت قطرات آب باعث صرفه جویی در مصرف آب می‌شود. این قطرات همچنین بهتر جذب می‌شوند و می‌توانید از مقدار کمتری از مایعات استفاده کنید.

دستگاه water saver هم اکنون در فروشگاه‌های منتخب L’Oreal در پاریس و نیویورک آماده فروش است و عرضه جهانی آن برای سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است. این شرکت انتظار دارد تا این دستگاه در طول چند سال آینده در هزاران سالن آرایشی مورد استفاده قرار گیرد و باعث صرفه جویی بیش از یک میلیارد گالن آب در سال شود و همچنین اورئال نوید ساخت دوش‌های حمام با فناوری مشابه را در آینده می‌دهد تا بتوانیم همگی در صرفه جویی آب سهیم باشیم.

انتهای پیام

راهنمای کامل خرید لوازم آرایشی اصل

img ]

راهنمای کامل خرید لوازم آرایشی اصل

لوازم آرایشی در تمام جهان یکی از پرفروش ترین و داغ ترین بازارهای تجاری را دارد و شاید همین موضوع نیز موجب شده تا عده ای به تولید کالاهای فیک و کپی برداری شده از برندهای معتبر روی بیاورند. قطعاً این موضوع کار را برای ما خریداران لوازم آرایشی نیز سخت کرده و حتی در بسیاری از موارد امکان تشخیص محصول تقلبی از اصل برایمان وجود ندارد.

به علاوه، دنیای محصولات آرایشی و مراقبت از پوست بسیار گسترده بوده و شاید علت آن که در مواردی از خرید خود رضایت صد در صدی نداریم، عدم آشنایی کافی مان با این دسته از محصولات باشد. از آن جایی که لوازم آرایشی را به طور روزانه مصرف می کنیم و سلامت پوست خود را در دستتان این محصولات می گذاریم، بد نیست تا پیش از خرید لوازم آرایشی اطلاعات عمومی خود را در این حوزه بالا ببریم.

آشنایی با انواع محصولات آرایشی و ویژگی های آن ها

صحبت از لوازم آرایشی و بهداشتی که باشد، پای صدها نوع محصول به میان می آید و بررسی تک تک آن ها در یک مقاله نمی گنجد. اما در ادامه تلاش داریم به معرفی برخی از پرطرفدار ترین لوازم آرایشی و مهم ترین فاکتورهای قابل بررسی برای آن ها بپردازیم. پس اگر به هنگام خرید لوازمی چون خط چشم، ریمل، کرم پودر، رنگ مو یا حتی لوازم مراقبتی چون کرم مرطوب کننده یا ماسک مو گیج می شوید و اطلاعات کافی ندارید، مطالعه این مطلب به شما دید بهتری خواهد داد.

خط چشم

همه ما جمله «زیبایی در سادگی است.» را بارها شنیده ایم و شاید در وصف نقش خط چشم در آرایش همین یک جمله بس باشد! شاید بسیاری از ما حوصله یا علاقه استفاده از لوازم آرایشی زیادی را نداشته باشیم، اما خط چشم را پای ثابت کیف آرایشی خود می دانیم. از جمله مهم ترین ویژگی های یک خط چشم ایده آل بافت نه چندان غلیظ یا رقیق آن است. اگر خط چشم تا مدت ها رطوبت خود را بر روی پوست شما حفظ کند، با باز و بسته شدن پلک چشم و انجام سایر مراحل آرایش به سادگی پخش شده و طرح تمیزی را ایجاد نخواهد کرد.

از طرفی اگر پس از کشیدن خط چشم، از شدت خشکی و بافت نامناسب محصول بر روی صورت ترک شکل گیرد نیز ظاهر مناسبی ایجاد نخواهد شد. پس پیش از خرید لوازم آرایشی توجه داشته باشید که غلظت بافت خط چشم نه آن قدری رقیق و روان باشد که کنترل آن بر روی چشم دشوار باشد و نه آن قدر غلیظ که تا مدتی مرطوب بماند.

رژ لب

از آن جایی که تصمیم به بررسی پرکاربردترین و پرطرفدارترین لوازم آرایش را داریم، پس نوبتی هم که باشد حالا نوبت رژ لب است که بدون شک همه ما از طرفدران آنیم. واضح است که همه مان انتظار داریم رژ لب مان به راحتی پاک نشود، پوست لب مان را خشک نکند و بدون فشار زیادی به لب به خوبی پخش گردد. برای محقق شدن این انتظارات باید به دنبال ویژگی های زیر باشیم:

ماندگاری بالا و پایداری رنگ، آبرسانی خوب، بافت یکنواخت و ساختار نرم. اگر به محض استفاده از رژ پوست لبتان خشک شده و ترک بر می دارد یا اگر برای پخش کردن بافت آن بر روی لبتان به فشار زیادی متوصل می شوید پس بدون شک محصول و برند اشتباهی را انتخاب کرده اید. با هر بار کنده شدن پوست لب شما، بافت آن به مرور زمان دچار تغییر شکل می شود، پس حتماً در انتخاب رژ لب با کیفیت حساسیت کافی به خرج دهید. با بررسی این چهار ویژگی در هر رژ لب مایع یا جامد و حتی رژ مدادی، قطعاً خرید مطمئن تر و رضایت بخش تری خواهیم داشت.

رنگ مو

البته که مراقبت از سلامت پوست اهمیت بالایی دارد، اما فراموش نکنید موهای شما نیز به توجه شما نیاز دارند و اگر از آن ها غافل شوید در معرض خطر جدی قرار خواهند گرفت. پس برای خرید محصولاتی چون رنگ مو که مستقیماً با ریشه و ساقه مو شما در تماس اند سهل انگاری نکنید.

بگذارید خیلی صادقانه بگویم، خشکی مو پس از رنگ شدن اتفاقی عادی و اجتناب ناپذیر نیست و نباید به سادگی از نشانه های آن بگذرید. اگر رنگ مویی که تهیه کرده اید موی شما را خشک و کدر می‌ کند و شفافیت اولیه موهایتان را از بین می برد یا اگر در مدت زمان تعیین شده بر روی جعبه رنگ کافی را ایجاد نمی کند، پس در اولین فرصت برند رنگ موی خود را عوض کنید. به مواد شیمیایی که موهای خود را در معرض آن ها قرار می دهید توجه لازم را داشته باشید تا در دراز مدت از رنگ زیبا و سلامت و شادابی آن ها لذت ببرید.

مرطوب کننده

بخش قابل توجهی از لوازم آرایشی را محصولات مراقبت از پوست تشکیل می دهند که شاید کیفیت و اصالت این دسته از محصولات بیش از هر چیز دیگری اهمیت داشته باشد. بدون شک همه ما یک کرم مرطوب کننده بر روی میز آرایش یا درون کیف دستی خود داریم و هر روز از آن استفاده می کنیم. مهم ترین نکته ای که باید پیش از خرید کرم مرطوب کننده به آن توجه کنید، تطابق نوع پوستتان با نوع کرم است.

پیش از هر چیز توجه داشته باشید که یک کرم مرطوب کننده خوب باید بافت سبکی داشته باشد، بیش از حد چرب و سنگین نباشد و ترجیحاً فرمولاسیونی بر پایه آب داشته باشد. هدف از استفاده از کرم مرطوب کننده، آبرسانی و جبران کمبود آب پوست است، پس انتخاب کرم های سنگین، چسبناک و پیش از حد چرب فقط پوست شما را مستعد جوش خواهد کرد!

ماسک مو

یکی از لوازم مراقبتی که شاید به ندرت مورد توجه قرار می گیرد ماسک مو است. اغلب افراد بر روی مراقبت از پوست خود تمرکز کرده و سلامت موی خود را به کلی فراموش می کنند. افرادی که موی خود را به طور مداوم دکلره و رنگ می کنند یا موی خشک، وز یا حتی مجعد و فر دارند بیش از افراد دیگر باید سلامت موی خود را جدی بگیرند. ساده ترین و مؤثرترین روش برای مراقبت از مو استفاده از ماسک مو است.

ماسک مو بسته به نوع و مکانیسم عملش، میزان پروتئین، مواد معدنی مورد نیاز، آب و رطوبت لازم برای مو را جبران کرده و تا حد قابل توجهی امکان ترمیم موی آسیب دیده یا در معرض آسیب را فراهم می کند. اگر موهای رنگ شده و آسیب دیده ای دارید، حتماً با استفاده از ماسک مو به جبران کمبود پروتئین موهای خود بپردازید.

پیش از خرید لوازم آرایشی به این نکات توجه کنید

از بررسی تاریخ انقضای لوازم آرایشی و بهداشتی غافل نشوید. استفاده از لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته احتمال ابتلا به سرطان را افزایش داده و باعث بروز حساسیت و التهابات پوستی خواهد شد.

اگر نام برند و تولید کننده ای را بر روی بدنه محصول مشاهده نمی کنید از خرید اجتناب کنید، نام و نشان لوازم آرایش تا حد زیادی بر کیفیت و سلامت آن ها دلالت دارد. اگر تولید کننده حتی از افشای هویت تجاری خود امتناع نموده پس چه طور باید چشم بسته به کیفیت محصولش اعتماد کنیم؟

مواد اولیه تشکیل دهنده محصولات آرایشی را بررسی کنید و حتماً پیش از خرید ابتدا با مضرترین مواد شیمیایی رایج در لوازم آرایشی آشنایی یابید تا خرید سالم تری را تجربه کنید.

کیفیت بدنه لوازم آرایشی، بهره مندی آن ها از جعبه یا بروشور اطلاعات مصرف نیز از جمله نکاتی اند که باید به آن ها توجه شود.

پیش از خرید لوازم آرایشی چه به صورت حضوری یا آنلاین حتماً ابتدا از اصالت و شهرت جهانی برند تولیدکننده اطمینان حاصل کنید.

چگونه لوازم آرایش اصیل و تقلبی را تشخیص دهیم؟

از آن جایی که محصولات آرایشی و بهداشتی تقلبی و بی کیفیت روز به روز بیشتر تولید می شوند، انتخاب و تشخیص یک برند اصیل برای خریداران کاری سخت و گاهی حتی غیر ممکن شده است. همانطور که پیش از این اشاره شده یکی از ابتدایی ترین راه ها برای تشخیص اصالت لوازم آرایشی توجه به نام و نشان برند تولیدکننده و اطلاعات کامل محصول است که به همراه جعبه یا بروشور آن ارائه می شود.

با این وجود در بسیاری از موارد لوگو، طراحی محصول و مشخصات ظاهری تولیدات برند های معتبر همچنان مورد کپی برداری افراد سودجو قرار گرفته و تشخیص هویت واقعی این محصولات بسیار دشوار می گردد. یکی از اصلی ترین و بهترین راه ها برای خرید لوازم آرایشی اصل و با کیفیت، خرید از فروشگاه های مطمئن و معتبر است.

یکی از مراجع تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی و عرضه کننده محصولات مراقبت از پوست و مو، فروشگاه اینترنتی لادوکر است که طیف وسیعی از برندهای شناخته شده را در بر گرفته و تنوع بالایی از لوازم آرایش را برای خریداران فراهم کرده.

این فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی نه تنها لوازم آرایشی را با اطلاعات و مخشصات کامل ارائه می کند، بلکه تعداد زیادی از محصولات مراقبت از پوست را نیز تحت پوشش خود دارد تا هرآنچه برای حفظ زیبایی تان نیاز دارید را یکجا در اختیار داشته باشید. خرید اینترنتی اگر از فروشگاهی تخصصی و معتبر صورت گیرد، قطعاً تجربه ای دلنشین و رضایت بخش تری را برایتان به جا خواهد گذاشت.

چگونه با آرایش، چشمانی درشت تر داشته باشیم؟

img ]

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که از آرایش چشم های ریز و کوچک خود ناراضی هستید و به دنبال راهی برای درشت تر جلوه دادن چشم هایتان می باشید به شما توصیه می کنیم در این نوشتار با ما همراه شوید و راز داشتن چشم های درشت را بخوانید.

آرایش چشم ریز

برای داشتن آرایشی بی نقص و زیبا شما ترفندهایی دارید که در آرایش روزانه و مراسم های مهم به شما کمک می کند تا زیباتر به نظر برسید و داشتن چشم های درشت نیز یکی از همین ترفندها است که به راحتی می توانید آن را روی صورت خود پیاده کنید و از نتیجه آن لذت ببرید. آرایش چشم یکی از مهمترین و سخت ترین مراحل آرایش صورت بوده که با مرور زمان و آموزش های مختلف این مرحله آسان تر از قبل انجام می شود. اما در کلیت بیشترین سوالی که مطرح می شود این است که ما چگونه می توانیم با آرایش، چشم های ریز خود را درشت تر جلوه دهیم؟ برای دریافت جواب سوالتان در ادامه با ما باشید و نکات مهم آرایش چشم را بدانید.

نکات مهم آرایش برای داشتن چشم هایی درشت

معمولا چشم ها از مهمترین عضوهای صورت برای جلوه بیشتر زیبایی ها در شما هستند که به دریچه روح انسان نیز شهرت داشته و بسیار عضو مهمی در صورت به شمار می آیند. اگر می خواهید چشم هایی درشت داشته باشید لازم است چند نکته را به درستی رعایت کنید و پس از آن خودتان از تماشای نتیجه هنرتان لذت ببرید.

شکل دادن به ابروها

شکل دادن به ابروها از مهمترین اقدامات داشتن چشم هایی درشت می باشد که در گام اول باید توجه کنید که ابروهایتان نه نازک نه بسیار ضخیم باشد، پس از آن لازم است بدانید که داشتن ابروهای کوتاه صورت شما را گرد و تپل تر نشان می دهد و ناخواسته چشم ها فرو رفته تر به چشم می آید با این حساب انتهای ابرو خود را کوتاه نکنید. اما در مرحله دیگر اگر ابروهای شما کوتاه است بهتر است با کمک مداد ابرو یا سایه ابرو ادامه آن را کشیده و تغییراتی در حالت چهره خود به وجود آورید. نکته ی دیگر این است زمانی که شما ابروهای خود را به درستی تمیز نکرده باشید سایه موهای دیگر توجه را از چشم شما گرفته و به سمت موهای پشت پلک جذب می کند.

از بین بردن سیاهی دور چشم

گام دوم برای درشت نشان دادن چشم ها برطرف کردن تورم یا سیاهی دور چشم هایتان است که تاثیر بسزایی بر درشت تر نشان دادن آن ها داشته به همین دلیل است که استفاده از کانسیلر و پرایمر های دور چشم بسیار مد شده است و جز جدایی ناپذیر آرایش ها در حال حاضر کانسیلر است که برای پوشاندن سیاهی و چروک های دور چشم ها استفاده می شود.

داشتن پف و چروک پشت چشم

زمانی که پف پشت چشم هایتان یا چروک پشت پلک شما زیاد باشد یا به اصطلاح پلک افتاده داشته باشید مطمئنا برای داشتن چشم های درشت و کشیده باید حتما از پرایمر چشم استفاده کنید و سعی کنید پشت پلک خود را سفت کرده و سپس روی آن سایه و خط چشم استفاده کنید چرا که برای داشتن چشم های درشت، پلک افتاده و پف پشت پلک یک عامل مخرب خواهد بود که با آرایش مناسب می توانید تا حدودی این ایراد را از بین ببرید.

استفاده از هایلایتر

استفاده از هایلایتر برای داشتن چشم های بزرگ بدین صورت است که شما می توانید بعد از استفاده از کانسیلر و پخش کردن آن می توانید کمی از هایلایتر را زیر پلک های خود پخش کنید و درخشندگی و بازتاب نور زیر چشم خود را بیشتر کنید در ضمن استفاده از هایلایتر یا سایه چشم روشن گوشه چشم نیز می تواند یکی از ترفندهای درشت تر کردن چشمانتان باشد.

استفاده از کانسیلر روشن

کانسیلر رنگ روشن یکی دیگر از ترفندهای درشت تر نشان دادن جشم هایتان است که باعث شاداب و با طراوت نشان دادن چشم های شما می شود. از طرفی دیگر این رنگ روشن کانسیلر می تواند در طراوت و شادابی چهره شما بسیار تاثیر گذار باشد و خستگی و بی خوابی را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.

برای درشت تر نشان دادن چشم هایتان بوتاکس را فراموش نکنید

یکی دیگر از راه های درشت نشان دادن چشم هایتان تزریق بوتاکس و فلج کردن عضلات پیشانی شما است که در صورت تزریق در کناره های چشم به کم شدن خطوط پنجه کلاغی شما بسیار کمک خواهد کرد. گاهی دیگر پوشاندن چین و چروک های روی پوست با کرم پودر و کانسیلر ممکن نبوده و شما باید به فکر درمان های غیر تهاجمی باشید تا از پیری زودرس خود را دور کنید.

برای درشت تر کردن چشم ها ترفندهای آرایشی بسیاری وجود دارد که تعدادی از آن را ما برای شما گفته ایم و برای انجام آن تنها لازم است از فروشگاه اینترنتی الانزا (elanza) محصولات آرایشی مورد نیاز خود را سفارش دهید

مداد چشم

مداد چشم محصولی است که برای کشیدن خط در پشت یا داخل چشم به کار می‌رود. کشیدن خط می‌تواند به زیبایی چشم‌ها، تیره‌تر و بلندتر نشان دادن مژه‌ها کمک کند. این محصول( مداد چشم ) جزو لوازم آرایشی پرمصرف و کاربردی است که حداقل چند عدد از آن‌ها در کیف آرایشی هر خانمی دیده می‌شود.

از دیگر محصولاتی که برای درشت نشان دادن چشم هایتان باید تهیه کنید، خرید مداد چشم است. شما می توانید با استفاده از یک مداد چشم سفید در داخل چشم های خود به درشت دیده چشم هایتان کمک کنید یا در مراحل دیگر با کشیدن مداد چشم مشکی همانند خط چشم و مشکی کردن پشت پلک هایتان کمی در تغییر سایز چشم کمک کمید و پس از آن با سایه روشن وسط پلک و گوشه های چشم خود را روشن کنید سپس درخشندگی چشم های خود را مشاهده کنید. مداد چشم از جمله محصولاتی است که خیلی قیمت بالایی نداشته و به نسبت پالت های سایه گران قیمت ارزان تر بوده است و راه حل مناسبی برای بزرگ تر نشان دادن چشم ها نیز می باشد.

استفاده از فر مژه

داشتن مژه های زیبا و پر پشت که حالت دار هم باشد یکی دیگر از راه های خوش حالت و بزرگ نشان دادن چشم ها است، اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که مژه هایی کوتاه و بی حالت دارید به شما استفاده از فرموژه را پیشنهاد می کنیم. حالت دار شدن مژه ها حالتی از قاب گرفتگی به چشم های شما می دهد که جلوه صورت و آرایش را بیشتر کرده و شاید باید بپذیریم که تکمیل کننده اصلی آرایش چشم این مرحله حساس است.

خط چشم

خط چشم چیست؟ معمولا در کیف آرایشی هر خانمی یک خط چشم دیده می‌شود. انتخاب بین مدل‌های این محصول کاملا سلیقه‌ای است. در مجموع تمامی مدل‌های این محصول با ساختار متفاوت، عملکردی یکسان دارند. با استفاده از این محصول می‌توانید به چشم‌ها فرم و حالت دلخواه دهید. همچنین با کشیدن خط نازک یا پهن، کوچکی یا بزرگی چشم‌ها را تغییر دهید.

برای درشت تر نشان دادن چشم هایتان بعد از استفاده از سایه روشن حال زمان آن است که با خرید خط چشم آرایش روشن و زیبا را امتحان کنید، شاید خط چشم مشکی جلوه ای بی نظیر داشته باشد اما خط چشم روشن و بخصوص سفید در درشت تر نشان دادن چشم های شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود و در کمترین زمان ممکن از تبدیل چشم های ریز و بی حالت خود به چشم هایی درشت و گیرا شگفت زده خواهید شد.

سایه چشم

سایه چشم یکی از لوازم آرایشی جذاب و دوست‌داشتنی است. این محصول به قدری به لحاظ رنگی و شاین تنوع دارد که گاها انتخاب میان این همه رنگ سخت می‌شود. همان طور که از نام آن بر می‌آید برای سایه زدن پشت پلک طراحی شده است.

ممکن است شما اصلا اهل استفاده از سایه نباشید اما تا به حال به این فکر کرده اید که سایه چشم مهمترین اقدام برای بزرگ تر کردن چشم ها در هنگام آرایش می باشد؟ خب باید به شما بگیم اگر از چشم های ریز خود و آرایش آن ناراضی هستید باید در اولین فرصت برای خرید سایه چشم اقدام کنید و پس از آن برای شروع از طیف رنگی روشن و لایت برای پوشش پشت پلک خود استفاده کنید حال مجدد آرایش خود را با سبک قبلی مقایسه کنید و در کمترین زمان ممکن به زیبایی تازه کشف شده خود پی خواهید برد.

نتیجه گیری

در انتها باید توجه داشته باشید برای درشت تر کردن چشم ها ترفندهای آرایشی بسیاری وجود دارد که تعدادی از آن را ما برای شما گفته ایم و برای انجام آن تنها لازم است از فروشگاه اینترنتی الانزا (elanza) محصولات آرایشی مورد نیاز خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل گرفته و پس از یکبار تمرین از مشاهده نتیجه میکاپ خود شگفت زده شوید.