همه چیز درباره یک آموزشگاه خوب

img ]

دنیای امروز دنیای افزایش ارتباطات جهانی از طریق پیشرفت فناوری‌های گوناگون به‌ویژه فناوری‌های مبتنی‌بر اینترنت است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سفیرگفتمان، یادگیری زبان جدید یعنی فرصت‌های کاری و اجتماعی بیشتر را به همراه دارد.

بسیاری افراد نیز می‌توانند با اهدافی چون ادامه تحصیل، گسترش ارتباطات تجاری، گردشگری و تفریح به کشورهای گوناگون سفر کنند. کمترین مزیت آموختن یک زبان جدید، راحتی در ایجاد ارتباط با مردمان ملیت‌های گوناگون است. در این مطلب با انواع مزایای آموختن زبان جدید و ویژگی‌های آموزشگاه خوب زبان آشنا می‌شویم.

مزایای آموختن یک زبان جدید

آموختن یک زبان جدید مزایای گوناگونی در زمینه‌های فردی، اجتماعی و کاری دارد. افراد چندزبانه از فرصت‌های اجتماعی، شغلی و تحصیلی بیشتری نسبت به دیگران برخوردار می‌شوند. آموختن زبان جدید همچنین روی ویژگی‌های فردی و حتی عملکرد مغز تاثیر مثبت دارد. در ادامه با برخی از مزایای آموختن زبان جدید آشنا می‌شویم.

افزایش موقعیت‌های شغلی

آموختن زبان جدید یعنی برخورداری از یک رزومه قوی‌تر. رزومه بهتر نیز به‌ معنای ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر در داخل و خارج از کشور است. در ایران می‌توانید به‌عنوان مترجم در زمینه‌های مختلف فعالیت کنید؛ همچنین در زمان مصاحبه شغلی، مهارت زبان جدید احتمال پذیرفته شدن شما را افزایش می‌دهد. از سوی دیگر بسیاری از فرصت‌های شغلی خارج از کشور نیازمند مهارت در زبان‌های رایج در آن کشور است.

مسافرت خارجی دلپذیر با آموختن زبان جدید

وقتی به یکی از زبان‌های مرسوم دنیا مانند انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی یا آلمانی مسلط باشید، در سفرهای خارجی مشکلات بسیار کمتری خواهید داشت. آموختن زبان‌های مرسوم دنیا باعث می‌شود بتوانید با مردمی از فرهنگ‌های مختلف آشنا شوید؛ از آن‌ها درباره شهرها و نقاط گردشگری بپرسید و حتی با آن‌ها دوست شوید و رفت‌وآمد داشته باشید. در یک جمله می‌توان گفت: با آموختن هر زبان جدید، دنیای شما بزرگ‌تر می‌شود.

هوش بیشتر با مهارت‌های زبانی بیشتر

یادگیری زبان جدید باعث تقویت حافظه و افزایش توانایی‌های هوش و ادراک می‌شود. با آموختن مهارت‌های زبانی در یک زبان جدید، توانایی‌های شما در تجزیه و تحلیل، درک مسایل و حل مساله بیشتر می‌شود. در واقع آموختن یک زبان جدید درست مانند تبحر در ریاضیات باعث وسعت توانایی‌های مغزی و ادراکی می‌شود و شما در حقیقت، باهوش‌تر می‌شوید.

ویژگی‌های مورد انتظار از یک آموزشگاه زبان ایده‌آل

دیدیم که یادگیری یک زبان جدید مزیت‌های بسیاری برای ما دارد. اما کجا زبان بیاموزیم و با چه شیوه‌ای؟ امروزه در هر نقطه از ایران که باشیم ده‌ها آموزشگاه زبان وجود دارند، با مقیاس‌ها، ویژگی‌ها و شعب بسیار. در کدام‌یک از آن‌ها ثبت نام کنیم؟ پیش از ثبت نام چگونه تحقیق کنیم و در زمان ثبت نام به چه نکاتی دقت کنیم؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا این نکات را با هم مرور کنیم.

تحقیق کنید

اولین پیشنهاد ما این است که قبل از این که بخواهید با دیدن یک تراکت یا تبلیغ به آموزشگاه زبان رجوع کنید، کمی در اینترنت درباره بهترین آموزشگاه‌های زبان در شهر و محله خود تحقیق کنید. گاهی نزدیک‌ترین آموزشگاه زبان، بهترین آموزشگاه نیست! گاهی می‌توانید از امکان شرکت در کلاس زبان آنلاین در آموزشگاهی معتبر در شهری دیگر استفاده کنید. بنابراین بهتر است ویژگی‌های آموزشگاه‌های برتر زبان را از طریق جستجوی اینترنتی بررسی کنید.

فضای آموزشی

مهم نیست بخواهید در کلاس آنلاین شرکت کنید یا در کلاس حضوری؛ اگر برای شما امکان‌پذیر است، قبل از ثبت نام حتما فضای آموزشی آموزشگاه را از نزدیک ببینید. در نخستین دیدار از فضای آموزشی بسیاری از نکات برای شما روشن می‌شود. برای مثال:

· سری به کلاس‌ها بزنید و اندازه و تعداد کلاس‌ها را بسنجید

· امکانات و تجهیزات آموزشی را بررسی کنید

· به میزان توجه، دلسوزی و پاسخگویی مسئولان آموزشگاه دقت کنید

· همزمان به یاد داشته باشید: آموزش مناسب در محیط مناسب اتفاق می‌افتد

استادان زبان

درباره استادان زبان آموزشگاه تحقیق کنید. معیار شما رزومه آموزشی آن‌ها باشد. این که چند سال است در این حرفه مشغول به کار هستند؛ اگر می‌توانید با زبان‌آموزان این استادان صحبت کنید و درباره شیوه‌های آموزشی و ویژگی‌های اخلاقی آن‌ها بپرسید.

محتوای آموزشی

قبل از انتخاب یک دوره آموزش زبان بسیار اهمیت دارد که بدانید منابع و محتوای آموزشی شما چه هستند. درباره این منابع و کتاب‌ها در اینترنت تحقیق کنید؛ آیا به‌روز هستند؟ آیا معتبر هستند؟ آیا مناسب مقطع و سطح تحصیلی شما هستند؟ علاوه بر این تحقیق کنید که علاوه بر کتاب آیا منابع کمک آموزشی نیز به شما ارائه می‌شود؟

سیستم ارزشیابی و روش تدریس

یکی دیگر از مواردی که پیش از ثبت نام در آموزشگاه زبان می‌توانید درباره آن سئوال بپرسید، سیستم ارزشیابی آموزشگاه است. این که امتحان‌ها چندبار، چگونه و با چه روشی برگزار می‌شوند. آیا از روش‌های دیگر ارزشیابی مثل گفتگو در کلاس، تحقیق فردی و گروهی یا کنفرانس استفاده می‌شود؟

زبان جدید را در بهترین آموزشگاه زبان بیاموزید

آموزشگاه زبان سفیر گفتمان یکی از پیشروترین آموزشگاه‌های زبان در سطح کشور است که کار خود را از سال ۱۳۷۸ با افتتاح نخستین شعبه در تهران آغاز کرده است. این آموزشگاه نخستین ارائه دهنده خدمات تحصیلی تلفیقی یا هایبرید شامل آموزش حضوری و آنلاین است.

آموزشگاه زبان سفیر امروزه دارای ۹۷ شعبه در شهر تهران و بسیاری از شهرهای ایران است و از پیشگامان صنعت آموزشی در کشور به‌ شمار می‌آید. دوره‌های حضوری، دوره‌های آنلاین، آموزش زبان انگلیسی، دوره‌های آیلتس، دوره‌های زبان فرانسه و دوره‌های مخصوص تجارت و بازرگانی برای کارمندان شرکت‌ها تنها برخی از خدمات آموزشی است که در آموزشگاه زبان سفیر به زبان‌آموزان ارائه می‌شود. با سفیر گفتمان، خدمات نوین آموزش زبان را تجربه خواهید کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

یادگیری زبان فرانسه دنیای شما را وسعت می‌دهد!

img ]

در دنیای امروز دیگر گویش به یک زبان کافی نیست؛ زیرا دنیای امروز دنیای ارتباطات فراملیتی و جهانی است و کسانی که از توانایی صحبت به چند زبان برخوردار هستند فرصت‌های بیشتری در زمینه‌های شغلی و اجتماعی دارند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام موسسه زبان سفیر گفتمان، اگر بخواهیم ما هم از این فرصت‌ها بهره‌مند شویم بهتر است یکی از زبان‌های رایج دنیا را بیاموزیم و یکی از مهم‌ترین این زبان‌های مرسوم، زبان فرانسه است. در این مطلب با مزایای آموزش زبان فرانسه آشنا می‌شویم.

آشنایی با زبان فرانسه

زبان فرانسه زبان عشق، هنر، ادبیات، فرهنگ و تجارت است. بیشترین مکاتب ادبی دنیا در محیط زبان فرانسه و توسط ادیبان فرانسوی تاسیس شدند و ادبیات این کشور دارای گنجینه‌ای از غنی‌ترین و مشهورترین آثار ادبی در زمینه‌های شعر، رمان و نمایشنامه است.

آموختن زبان فرانسه یعنی: آموختن زبان بزرگ‌ترین شرکت‌های صنایع مد، فشن، پوشاک، ارتباطات، فولاد، ساخت هواپیما و خودرو. بنابراین با آموختن این زبان، انبوهی از فرصت‌های شغلی پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

زبان فرانسه همچنین یکی از مهم‌ترین زبان‌های علمی و دانشگاهی در جهان است و شرط ورود شما به برخی از مشهورترین و معتبرترین دانشگاه‌ها در سراسر جهان، برخورداری از مدرک مهارت در زبان فرانسه است. در ادامه با برخی از نکات مهم درباره زبان فرانسه آشنا می‌شویم:

زبان فرانسه یک زبان “هند و اروپایی” است

زبان فرانسه دومین زبان کاری سازمان ملل متحد است

136 میلیون نفر در دنیا از این زبان به‌عنوان زبان اول و زبان مادری استفاده می‌کنند

190 میلیون نفر در دنیا از این زبان به‌عنوان زبان دوم خود استفاده می‌کنند

گویش‌وران این زبان در 57 کشور دنیا حضور دارند

در بسیاری از ایالت‌های مشهور امریکا بخش اعظمی از مردم به این زبان صحبت می‌کنند

زبان فرانسه در ایران دومین زبان محبوب بعد از زبان انگلیسی است

یادگیری زبان فرانسه از دوران صفویان در ایران رواج یافت

زبان فرانسه از کتاب‌های درسی مدرسه دارالفنون بود که توسط امیرکبیر تاسیس شد

بسیاری از واژگان امروز زبان فرانسه در زبان فارسی حضور دارند

در زبان فارسی، تلفظ فرانسوی لغات خارجی، بیشتر از انگلیسی به رسمیت شناخته می‌شود.

چرا زبان فرانسه بیاموزیم؟

اولین دلیل برای آموختن زبان فرانسه، این واقعیت کلی است که ما برای رشد و پیشرفت فردی، اجتماعی و شغلی، به آموختن یک زبان جدید نیاز داریم. در گام دوم می‌توانیم به این پرسش پاسخ دهیم که چرا از بین زبان‌های خارجی، فرانسوی بیاموزیم!؟ در ادامه با برخی از دلایل آموختن این زبان آشنا می‌شویم.

زبانی برای هر پنج قاره

زبان فرانسه در کنار زبان انگلیسی، تنها زبان‌هایی هستند که از آن‌ها در هر 5 قاره دنیا استفاده می‌شود. همچنین فرانسوی دومین زبان پرکاربرد در زمینه‌های مختلف ارتباطات، تجارت و بازرگانی، سیاست و فرهنگ در دنیا به‌شمار می‌رود.

فرصت‌های شغلی بیشتر

آموختن زبان فرانسه از وجوه متفاوتی می‌تواند فرصت‌های شغلی بیشتری برای شما فراهم کند. اگر در یکی از دانشگاه‌های فرانسه یا کشورهای فرانسوی زبان با مهارت زبان فرانسه فارغ‌التحصیل شده باشید، می‌توانید با یافتن شغل در همان کشور اجازه اقامت دریافت کنید. اگر در ایران فرانسه آموخته باشید، می‌توانید به‌عنوان مترجم در شرکت‌های گوناگون و زمینه‌های شغلی مختلف مشغول به‌کار شوید.

بسیاری از شرکت‌هایی که دارای ارتباطات تجاری با شرکت‌های فرانسوی هستند، نیاز به کارمندانی دارند که از مهارت زبان فرانسه نیز برخوردار باشند. همچنین آموختن زبان فرانسه به‌طور کلی باعث بهبود رزومه شما برای پذیرفته شدن در مشاغل گوناگون است.

زبان فرانسه؛ زبان عشق و ادبیات و فرهنگ

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، بسیاری فلاسفه، شاعران و نویسندگان بزرگ دنیا آثارشان را به زبان فرانسوی نوشته‌اند؛ بنابراین تسلط بر زبان فرانسه یعنی لذت خواندن این آثار به زبان اصلی و حتی امکان ترجمه و نشر این آثار به زبان فارسی.

یادگیری زبان فرانسه به‌صورت حضوری یا آنلاین؟

با پیشرفت فناوری‌های مبتنی بر اینترنت و ایجاد پلتفرم‌های آموزش آنلاین، امروزه دیگر یادگیری زبان فقط در کلاس زبان و به‌صورت حضوری اتفاق نمی‌افتد. بلکه شما می‌توانید از امکانات آموزش آنلاین زبان فرانسه در آموزشگاه زبان فرانسه نیز بهره ببرید. کافی است در یک آزمون تعیین سطح فرانسه شرکت کنید تا بعد از تعیین سطح، یادگیری خود را به‌طور آنلاین آغاز کنید.

آموزشگاه زبان سفیر گفتمان نخستین آموزشگاه زبان در ایران است که روش آموزش زبان را به‌صورت هایبرید یا تلفیقی ایجاد کرده است. شما در این آموزشگاه می‌توانید زبان‌های انگلیسی و فرانسه را به‌صورت آنلاین، حضوری و یا تلفیقی بیاموزید. بنابراین مهم نیست در کجای ایران حضور دارید؛ امکان یادگیری زبان فرانسه در صورت دسترسی شما به اینترنت وجود دارد.

سفیر گفتمان دارای بیش از 90 شعبه در سراسر ایران است و انواع دوره‌های آموزشی مانند: دوره‌های آیلتس، دوره‌های آموزش خصوصی، دوره‌های زبان انگلیسی تجاری برای شرکت‌ها و انواع دوره‌های زبان فرانسه و انگلیسی را برگزار می‌کند. با ثبت نام در آموزشگاه زبان سفیر، کیفیت ویژه خدمات آموزشی را تجربه خواهید کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

آموزشگاه آنلاین زبان تیکا

img ]

سه‌شنبه 00/5/05 ، تهران , (اخبار رسمی): کلاس های آنلاین زبان تیکا به صورت خصوصی و گروهی با استاد دلخواه زبان آموز در روز و ساعتی که بخواهد برگزار می شوند. از جمله مزایای سایت آموزش آنلاین تیکا می توان به رنج قیمتی متفاوت اساتید مختلف اشاره کرد تا زبان آموز بتواند با هر بودجه ای استاد زبان مورد نظر خود را پیدا کند.

آموزشگاه آنلاین زبان تیکا امکان یادگیری هرزبانی را آسان کرده است.

در آموزشگاه آنلاین زبان تیکا شما می توانید با انتخاب استاد دلخواه، رایگان تعیین سطح شوید

تیکا، یک سامانه جستجو و انتخاب استاد زبان به همراه دروس و دوره های آموزشی فشرده و غیر فشرده مختلف برای یادگیری زبان آموزان است.

با استفاده از پلتفرم آموزش آنلاین زبان تیکا می توانید با اساتید مختلف آموزش زبان ارتباط بگیرید و روند پیشرفت خود را در هر مرحله از یادگیری زبان خواهید دید. هدف ما در تیکا آموزش مهارت های زبان شامل مکالمات انگلیسی، رایتینگ، مهارت شنیداری زبان های مختلف به صورت آنلاین با کمترین هزینه و بی نیاز از صرف زمان و هزینه ی رفت و آمد برای مدرسین و زبان آموزان می شود.

در کلاس های آنلاین زبان تمرکز بر روی مهارت های مورد نیاز زبان آموز ، و تمرین مکالمه زبان آنلاین ، و استفاده از بهترین منابع و کتب برای یادگیری زبان ، داستان های کوتاه انگلیسی و زبان های دیگر و استفاده از متدهای مختلف و جذاب آموزشی است.

در واقع تیکا تلاش می کند که پاسخی برای نیازهای هر نوع زبان آموزی داشته باشد و چه زبان آموزی دوست داشته باشد به تنهایی و از طریق خودآموز و بدون کمک مدرس زبان یادگیری را شروع کند و چه دوست داشته باشد که استاد زبان مسیر آموزش زبان را برای او مشخص کند، می تواند در تیکا پاسخی به سوالات زبان خود پیدا کند.

کلاس های آنلاین زبان تیکا به صورت خصوصی و گروهی با استاد دلخواه زبان آموز در روز و ساعتی که بخواهد برگزار می شوند.

از جمله مزایای سایت آموزش آنلاین تیکا می توان به رنج قیمتی متفاوت اساتید مختلف اشاره کرد تا زبان آموز بتواند با هر بودجه ای استاد زبان مورد نظر خود را پیدا کند.

از دیگر مزایای آموزش آنلاین زبان می توان به امکان انتخاب کلاس آزمایشی رایگان اشاره کرد و در این کلاس رایگان زبان آموز می تواند هر چه بیشتر با استاد زبان و متد آموزشی او آشنا شود و یک تعیین سطح آنلاین رایگان نیز توسط استاد زبان از زبان آموز انجام می شود.

در تیکا علاوه بر زبان انگلیسی برای زبان های فرانسه ، اسپانیایی ، ترکی استانبولی ، ایتالیایی ، روسی ، چینی ، کره ای ، ژاپنی ، آلمانی ، عربی و … نیز مدرس زبان فعال در تیکا هستند.

این خدماتی که اسم بردیم فقط خدماتی است که ما توی آکادمی تیکا به شما ارائه میدیم و کلی امکانات دیگه هم داریم که توی اپلیکیشنمون قرار دادیم.

مثل دوره آموزشی خود آموز و دوره های مختلفی که اساتیدمون جدا از کالج تیکا برامون طراحی کردن٬ کلیپ های سرگرم کننده با زیرنویس دو زبانه و خیلی امکانات دیگه که توی لیست بالا آوردیم.

شما همین طور میتونید از طریق استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان تیکا از کد تخفیف اختصاصی مون برای شرکت در آزمون تعیین سطح موسسه زبان سفیر استفاده کنید و مدرکتون رو از موسسه معتبر سفیر دریافت کنید.

امیدواریم بتونیم بهترین خدمات رو به شما ارائه کنیم.

پایان خبر رسمی