علیزاده به عنوان سفیر جدید جمهوری آذربایجان در تهران منصوب شد

img ]

به گزارش روز شنبه ایرنا از سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، علی زاده پیش از این سفیر جمهوری آذربایجان در جمهوری اسلامی پاکستان و قبل از آن سرکنسول این کشور در تبریز بود.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو ضمن تبریک به علی زاده برای وی در ماموریت مهم توسعه و تعمیق روابط همه جانبه، دوستانه و برادرانه دو کشور همسایه و مسلمان آرزوی سربلندی و موفقیت دارد.

سفیر کنونی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، «سیدعباس موسوی» سخنگوی سابق وزارت امور خارجه است که از مردادماه گذشته تاکنون در باکو فعالیت می کند.

سفیر جدید جمهوری آذربایجان در ایران تعیین شد

img ]

رئیس جمهور جمهوری آذربایجان با امضای حکمی، سفیر جدید این کشور در ایران را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری ترند، الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان روز ۷ آگوست با امضای حکمی علی علیزاده را به عنوان سفیر جدید این کشور در ایران و نماینده دائمی سازمان همکاری اقتصادی منصوب کرد.

پیش تر، طبق حکم دیگری از علی اف، پایان کار بنیاد حسین اف در مقام سفیر جمهوری آذربایجان در ایران اعلام شد.

انتهای پیام

علی علیزاده سفیر جدید جمهوری آذربایجان در ایران شد

img ]

منابع رسانه‌ای در جمهوری آذربایجان از پایان کار «بنیاد حسین‌اف» سفیر باکو در تهران و تعیین «علی علیزاده» به‌عنوان سفیر جدید جمهوری آذربایجان در ایران خبر دادند.

منابع رسانه‌ای جمهوری آذربایجان از قبیل خبرگزاری ترند خبر دادند، با حکم الهام علی اف رئیس‌جمهور این کشور سفیر باکو در تهران تغییر کرد.

طبق این گزارش، علی علیزاده که پیش از این سفیر جمهوری آذربایجان در پاکستان بوده، به عنوان سفیر جدید این کشور در جمهوری اسلامی ایران تعیین شد.

بنا بر گزارش رسانه‌های جمهوری آذربایجان، این دیپلمات ۴۳ ساله در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶ سرکنسول باکو در تبریز بود.